Descrierea activității:
- Instalarea, configurarea sistemelor de gestiune a bazelor de date;
- Administrarea și monitorizarea bazelor de date;
- Participare la implementarea de noi sisteme, servicii şi aplicaţii;
- Planificarea, coordonarea și implementarea măsurilor de securitate, reglementarea accesului la bazele de date și prevenirea intervențiilor neautorizate.
Cerințe față de candidați:
- Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
- Cunoașterea fluentă a limbii de stat;
- Cunoaşterea aplicaţiilor şi serviciilor de sistem (Windows, Linux);
- Cunoaşterea sistemelor de gestiune a bazelor de date (MySql, Informix, Mssql, PostgreSQL, FoxPro);
- Cunoaşterea limbajului (Transact SQL, FoxPro un plus);
- Cunoaşterea sistemelor de monitorizare: Zabbix; SolarWinds;
- Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet; Outlook, Visio;
- Capacitatea de a lucra eficient în echipă cât și în mod individual.
Constituie un avantaj:
- Experiența de 2 ani în domeniul;
- Cunoașterea limbii engleze.
Oferim:
- Program de integrare și și ghidare de către un mentor;
- Oportunități de dezvoltare profesională;
- Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămînă;
- Salariu competitiv, pachet social deplin;
- Recompense și beneficii de motivare suplimentară.
Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul tău însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md și mergi la ETAPA URMĂTOARE.
Informaţii suplimentare la tel.: 068 56 66 46