Descrierea activității:

  • Instalarea, configurarea sistemelor de gestiune a bazelor de date;
  • Administrarea și monitorizarea bazelor de date;
  • Participare la implementarea de noi sisteme, servicii şi aplicaţii;
  • Planificarea, coordonarea și implementarea măsurilor de securitate, reglementarea accesului la bazele de date și prevenirea intervențiilor neautorizate.

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
  • Cunoașterea fluentă a limbii de stat;
  • Cunoaşterea aplicaţiilor şi serviciilor de sistem (Windows, Linux);
  • Cunoaşterea sistemelor de gestiune a bazelor de date (MySql, Informix, Mssql, PostgreSQL, FoxPro);
  • Cunoaşterea limbajului (Transact SQL, FoxPro un plus);
  • Cunoaşterea sistemelor de monitorizare: Zabbix; SolarWinds;
  • Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet; Outlook, Visio;
  • Capacitatea de a lucra eficient în echipă cât și în mod individual.

Constituie un avantaj:

  • Experiența de 2 ani în domeniul;
  • Cunoașterea limbii engleze.

Oferim:

  • Program de integrare și și ghidare de către un mentor;
  • Oportunități de dezvoltare profesională;
  • Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămînă;
  • Salariu competitiv, pachet social deplin;
  • Recompense și beneficii de motivare suplimentară.

 

Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul tău însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md și mergi la ETAPA URMĂTOARE. 

Informaţii suplimentare la tel.: 068 56 66 46