La I.P. „CTIF” suntem o echipă de peste 500 de colegi, iar activitatea noastră se axează pe direcțiile de proiectare, dezvoltare, implementare și mentenanță a sistemelor informaționale, de administrare a infrastructurilor info-comunicaționale, precum și de acordare a suportului în domeniile: finanțe publice, achiziții publice, fiscal, vamal (cursuri de instruire, suport informativ-consultativ și tehnic prin telefon, procesări de date, măsurări a unităților de transport marfare, etc.). 

Diversitatea noastră profesională potențează performanța fiecăruia, ne permite să ne completăm unii pe alţii şi să ne îmbunătățim cunoștințele și abilitățile profesionale. Toate acestea creează un mediu care promovează dezvoltarea carierei pentru fiecare dintre noi. 

Alaturați-vă echipei I.P. „CTIF”!

FUNCȚII VACANTE
Administrator baze de date

Descrierea activității:

  • Instalarea, configurarea sistemelor de gestiune a bazelor de date;
  • Administrarea și monitorizarea bazelor de date;
  • Participare la implementarea de noi sisteme, servicii şi aplicaţii;
  • Planificarea, coordonarea și implementarea măsurilor de securitate, reglementarea accesului la bazele de date și prevenirea intervențiilor neautorizate.

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
  • Cunoașterea fluentă a limbii de stat;
  • Cunoaşterea aplicaţiilor şi serviciilor de sistem (Windows, Linux);
  • Cunoaşterea sistemelor de gestiune a bazelor de date (MySql, Informix, Mssql, PostgreSQL, FoxPro);
  • Cunoaşterea limbajului (Transact SQL, FoxPro un plus);
  • Cunoaşterea sistemelor de monitorizare: Zabbix; SolarWinds;
  • Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet; Outlook, Visio;
  • Capacitatea de a lucra eficient în echipă cât și în mod individual.

Constituie un avantaj:

  • Experiența de 2 ani în domeniul;
  • Cunoașterea limbii engleze.

Oferim:

  • Program de integrare și și ghidare de către un mentor;
  • Oportunități de dezvoltare profesională;
  • Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămînă;
  • Salariu competitiv, pachet social deplin;
  • Recompense și beneficii de motivare suplimentară.
Administrator rețea de calculatoare

Descrierea activității:

  • Administrarea, configurarea, monitorizarea și efectuarea diagnosticării echipamentelor active de rețea;
  • Depănarea conexiunilor de rețea și soluționarea problemelor de conectivitate.
  • Administrarea accesului la resursele de rețea, Internet și VPN;
  • Oferirea asistenței de specialitate în exploatarea echipamentelor telecomunicaționale și rețelelor locale de calculatoare;
  • Efectuarea lucrărilor de proiectare, instalare și menținere în stare funcțională a rețelelor de calculatoare și comunicații.

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
  • Cunoașterea fluentă a limbii de stat;
  • Cunoașterea principiului de funcționare a rețelelor de calculatoare (LAN și WAN);
  • Cunoașterea organizării și construirii fizice și logice a unei rețele info-comunicaționale; 
  • Cunoașterea tipurilor de echipamente active de rețea (dispozitive de comutare, rutare, paravan de protecție etc.) și a principiului de funcționare a acestora;
  • Cunoașterea protocoalelor preponderente de rețea și a modelului OSI/ISO 7498-1;
  • Cunoașterea instrumentelor de monitorizare (Zabbix, Nagios, PRTG etc.) și a protocoalelor de monitorizare a rețelei (SNMP, NetFlow, sFlow etc.).

Constituie un avantaj:

  • Experiență de 2 ani în domeniu;
  • Cursuri completate sau certificare în domeniul rețelelor info-comunicaționale (Mikrotik, Cisco, etc.)
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel tehnic.

Oferim:

  • Program de integrare și ghidare de către un mentor;
  • Oportunități de dezvoltare profesională;
  • Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămînă;
  • Salariu competitiv, pachet social deplin;
  • Recompense și beneficii de motivare suplimentară.
Programator .NET

Descrierea activității:

  • Elaborarea, menținerea, dezvoltarea și asigurarea funcționării sistemului informațional în domeniile: finanțelor publice, fiscal, vamal și achiziții publice;
  • Aplicarea standardelor tehnice în domeniul tehnologiilor informaționale în vederea soluționării cerințelor specifice ale Instituției.

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
  • Cunoașterea fluentă a limbii de stat;
  • Cunoașterea limbajelor de programare: .NET Framework;
  • Cunoașterea bazelor de date: Mssql, MySQL, Infomix, MSAcces;
  • Cunoașterea limbajelor de scriptare și machetare: HTML, CSS, Java Script, Jquery, Ajax, Bootstrap;
  • Cunoașterea principiilor de dezvoltare, proiectare, elaborare, testare și implimentare a programelor și aplicațiilor Web;
  • Cunoașterea instrumentelor de dezvoltare a aplicațiilor: Visual Studio sau alt IDE;
  • Capacitatea de a lucra eficient în echipă cât și în mod individual.

Constituie un avantaj:

  • Experiența de 2 ani în domeniu;
  • Cunoașterea limbii engleze nivel tehnic;
  • Cunoaşterea protocoalelor Web;
  • Machetarea aplicaţiilor Web adaptive (RWD).

Oferim:

  • Program de integrare și ghidare de către un mentor;
  • Oportunități de dezvoltare profesională;
  • Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămînă;
  • Salariu competitiv, pachet social deplin;
  • Recompense și beneficii de motivare suplimentară.
Programator PHP

Descrierea activității:

  • Elaborarea, menținerea, dezvoltarea și asigurarea funcționării sistemului informațional în domeniile: finanțelor publice, fiscal, vamal și achiziții publice;
  • Aplicarea standardelor tehnice în domeniul tehnologiilor informaționale în vederea soluționării cerințelor specifice ale Instituției.

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
  • Cunoașterea fluentă a limbii de stat;
  • Cunoașterea limbajelor de programare: PHP;
  • Cunoașterea bazelor de date: Mssql, MySQL, Infomix, MSAcces;
  • Cunoașterea limbajelor de scriptare și machetare: HTML, CSS, Java Script, Jquery, Ajax, Bootstrap;
  • Cunoașterea principiilor de dezvoltare, proiectare, elaborare, testare și implimentare a programelor și aplicațiilor Web;
  • Cunoașterea instrumentelor de dezvoltare a aplicațiilor: PHP Storm sau alt IDE;
  • Capacitatea de a lucra eficient în echipă cât și în mod individual.

Constituie un avantaj:

  • Experiența de 2 ani în domeniu;
  • Cunoașterea limbii engleze nivel tehnic;
  • Cunoaşterea protocoalelor Web;
  • Machetarea aplicaţiilor Web adaptive (RWD).

Oferim:

  • Program de integrare și ghidare de către un mentor;
  • Oportunități de dezvoltare profesională;
  • Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămînă;
  • Salariu competitiv, pachet social deplin;
  • Recompense și beneficii de motivare suplimentară.
Manager de proiect

Descrierea activității:

  • Analiza și gestiunea solicitărilor de dezvoltare parvenite de la clienți;
  • Formarea, conducerea și organizarea activității echipei de proiect;
  • Planificarea, atribuirea sarcinilor și monitorizarea zilnică a executării acestora de către echipa de proiect;
  • Gestionarea proceselor aferente implementării proiectului (etapele de: inițiere, planificare, executare, monitorizare, raportare, încheiere);
  • Coordonarea documentației software: (Concepții; Sarcini tehnice; Ghiduri de utilizare);
  • Analiza și raportarea indicatorilor de îndeplinire a planului de proiect către conducere.

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare în domeniul economico-financiar (specialitatea management, business și administrare) și/sau în domeniul IT;
  • Cunoașterea fluentă a limbii de stat;
  • Operare PC (Word, Excel, Visio, PowerPoint, Enterprise arhitect, Internet);
  • Cunoașterea metodologiilor: (PMBook; Agile; etc..);
  • Cunoștințe în domeniul proiectării/dezvoltării software; 
  • Cunoștințe de bază în managementul proiectelor.

Constituie un avantaj:

  • Experiență de 2 ani în domeniu;
  • Cunoașterea limbii engleze;
  • Cunoașterea procesului de dezvoltare a sistemelor software;

Oferim:

  • Program de integrare și ghidare de către un mentor;
  • Oportunități de dezvoltare profesională comtinuă.
  • Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămînă;
  • Salariu competitiv, pachet social deplin;
  • Recompense și beneficii de motivare suplimentară;
Administrator de sistem

Descrierea activității:

  • Monitorizarea și analizarea sistemelor, serviciilor și aplicațiilor existente;
  • Instalare, configurare și administrare a sistemelor de operare (Windows, Linux);
  • Mentenanța sistemelor de Operare Windows (2008/2012/2016), Linux (CentOS/Ubuntu);

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
  • Cunoașterea fluentă a limbii de stat;
  • Cunoștințe fundamentale despre hardware și software server/ computere;
  • Cunoștințe avansate (Linux, Windows);
  • Cunoștințe sigure Active Directory;
  • Cunoștințe de bază DNS, DHCP, suita protocoalelor TCP/IP;
  • Cunoștințe avansate în sisteme de stocare (FreeNas, NetApp); 
  • Cunoașterea instrumentelor de monitorizare (Zabbix, Nagios, PRTG etc.);
  • Cunoștințe în configurare și instalare a sistemelor de virtualizare (VMware, Hyper-V);
  • Capacitatea de a lucra eficient în echipă cât și în mod individual;
  • Cunoștințe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook, Visio.

Constituie un avantaj:

  • Experiența de 2 ani în domeniu;
  • Cunoașterea limbii engleze.

Oferim:

  • Program de integrare și ghidare de către un mentor; 
  • Oportunități de dezvoltare profesională continuă;
  • Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămînă;
  • Salariu competitiv și pachet social deplin;
  • Recompense și beneficii de motivare suplimentară.

Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul tău însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md sau contactează-ne la nr. de telefon (+373) 060-588-817.

Parcurge interviul online:

INTERVIU ONLINE